Headerbild

Inkörning av nya hyrkartarna FRAMFLYTTAT!!

2014-03-17 i Allmänt

VI BEHÖVER FLYTTA FRAM INKÖRNINGEN AV NYA KARTARNA EN VECKA AV FLERA ANLEDNINGAR SÅ NYTT DATUM OCH TID KOMMER!!

Kom och hjälp till med att få fart på de nya hyrkartarna! Alla medlemmar är välkomna till Hälla Ring för att få koll på att allt fungerar inför säsongsstarten.

Då det tillkommer lite nya funktioner med hyrkartarna så vill vi få koll på att allt fungerar innan vi öppnar för säsongen. Därför tänkte vi att vi medlemmar kan simulera vanliga kunder.

Några förändringar är att det grävs ner nya slingor vid på- och avfarterna och att det kommer att finnas fjärrkontroll som kan strypa effekten på kartarna både individuellt och för alla samtidigt. Kartarna ska ju också gå lika fort för att inte ge för- och nackdelar för olika förare. Det här behöver trimmas in så att personalen vet att det fungerar den 14 april när hyrkartsverksamheten öppnar.

Vi återkommer med NYTT DATUM OCH KLOCKSLAG snart!

Välkommen!