Dags för KM 2016 - NYARE INFO!

2016-08-26 i Allmänt

SMKs Klubbmästerskap 2016 - SAMLING kl 10.00 på lördag! Registrera dig i din tävlingsklass hos Sören direkt när du kommer, så kan det dra igång snabbt.

Den 8 oktober kl 10.00 är det dags för KM på Hälla och som vanligt är det här ett tillfälle då ALLA medlemmar är välkomna! (Kom ihåg att ett medlemskap gäller familjen så det är inte bara den aktive föraren som är välkommen.)

Reservera datumet för en rolig heldag på banan med nya och gamla klubbkompisar från både minimoto- och kartingsektionerna. Upplägget brukar på ut på att vi samlas på förmiddagen och börjar tränings- och tävlingsheat indelade i olika klasser. Det genomförs med våra hyrkartar. (Gratis) När magarna kurrar grillar vi hamburgare till lunch. (Gratis) När tävlingsdelen är klar brukar vi ha en paus på em (tid för dusch t ex) innan vi samlas i klubbhuset för middag och prisutdelning. Där är alla naturligtvis också välkomna! Dryck till kvällen tar var och en med sig själv.

Nu är det dags att anmäla sig till årets drabbning!

Följande klasser finns:

DAMER

HERRAR

Ungdomar under 13 år

Ungdomar över 13 år

Det går även att boka upp sig på våra dubbelkartar för dom som inte kan köra själv. Den körningen sker mitt på dagen, runt lunchtid. (ej tävling)

Så gör så här. SENAST 1 OKT  ska anmälan vara skickad till Tomas Högback på adress Laptopp_32@hotmail.com

Där anger ni antal i respektive klass, samt antal mat och ev. allergier.

Gåvor mottages hjärtligt till prisbordet (allt från reklamartiklar till guldtackor) Om ni vet att ni kan fixa gåva, skriv det i anmälan. Priser kan lämnas till Sören på hyrkarten vid tillfälle.

Husvagn kan ställas upp för de som behagar festa in på småtimmarna eller kanske har långt att ta sig hem.

Full gas hälsningar styrelsen!