KM Lördag 20/10

2018-08-19 i Allmänt

Välkomna hela familjen...

Den 20:e oktober är det dags för KM på Hälla och som vanligt är det här ett tillfälle då ALLA medlemmar är välkomna! (Kom ihåg att ett medlemskap gäller familjen så det är inte bara den aktive föraren som är välkommen.)

Info om anmälan, tider och tävlingsklasser mm kommer senare men reservera datumet för en rolig heldag på banan med nya och gamla klubbkompisar från både minioto- och kartingsektionerna. Upplägget brukar på ut på att vi samlas på förmiddagen och börjar tränings- och tävlingsheat indelade i olika klasser, som genomförs med våra hyrkartar (gratis). När magarna kurrar grillar vi hamburgare till lunch.

När tävlingsdelen är klar brukar vi ha en paus på em (tid för dusch t ex) innan vi samlas i klubbhuset för middag och prisutdelning.

Klubben bjuder på hamburgare på lunchen och maten på kvällen. Dryck till kvällen tar var och en med sig själv.

Som vanligt hoppas vi på ett digert prisbord, men det trollas ju inte fram automagiskt utan här hoppas vi att vi alla kan hjälpas åt! Priser mottages tacksamt (stort som smått)!

Kan lämnas till Janne på hyrkarten vid tillfälle.

Mer detaljerad info kommer när det börjar dra ihop sig, så håll utkik på hemsidan och på FB!