SMK Västerås medverkar vid Try It v.32-33

2019-07-19 i Allmänt

Välkommen att besöka oss vid Solid Park, Rocklunda Västerås.

TryIt

Folk kom direkt när årets Try It öppnade portarna på Solid-Park Rocklunda Västerås.

TRY IT är en möjlighet för barn och ungdomar i åldern 10-15 år att kostnadsfritt prova på olika aktiviteter och idrotter. TRY IT genomförs i år för 14:e året i rad i Västerås.

SMK Västerås kommer att medverka må-fre, kl.10-15 under vecka 32-33 för att ge ungdomar och intresserade inblick i vår verksamhet och en möjlighet att ställa frågor och knyta kontakt med klubbmedlemmarna.
Det kommer även finnas möjlighet att boka ett tillfälle för "prova på" vid Hälla ring för både Minimoto och Karting.

Vi kommer att finnas där med bl.a. kartar, minimoto, informationsfilmer samt motorer och delar som man kan få skruva och meka med.

Så har man intresse av att testa på vår motorsport och har frågor/funderingar, passa på att besöka oss under dessa veckor.

För mer info om TRY IT besök hemsidan, www.vasteras.se/tryit.

Välkomna!